Foghorn Foods/Cruise Control
When Foghorn Leghorn opens a high-end grocery and rips everyone off with high prices, Daffy Duck pays a visit. When Bugs Bunny finds out that Cecil the Turtle is on the same cruise, both compete to see who can have the best vacation.