Daffy Crackpot/Fashion Viktor
"Famous" Frontiersman Daffy Duck tries to help Settler Porky Pig fight Sam and reclaim Porky’s homestead, which Sam stole. Bugs seeks revenge on Viktor the male model for using rabbit fur in his "Nature Fashion Show."