Nerver, nerver, nerver!
Pernilla, Jessica Wahlgren og Lisa Stadell reiser på jentetur til Gotland. Bianca har lovet å danse på en stor kampanjeinnspilling. I ren panikk, tør hun ikke engang se på instruksjonsfilmen og kommer uforberedt til første øving.