Krepsefest på Sandhamn
Sofia Wistam inviterer Pernilla på kreps i sitt nye sommerhus på Sandhamn. Sofia gjør alt hun kan for at det ikke skal spore av, ettersom de må rekke å spille inn ukens pod-episode samtidig. Bianca leter febrilsk etter en ny assistent.