Bianca er innplastet!
Bianca skal bytte vinduer i leiligheten. Utsiden er dekket med plast. Lovisa hilser på, men får panikk av mangelen på dagslys. Lovisa skal slutte som Biancas assistent, noe Bianca ikke er mentalt forberedt på ennå.