Lyx, lyx, lyx i Ullared
Pernilla og vennene er i Ullared og spaner på hennes nye kolleksjon. Bianca besøker Emilios restaurant og gleder seg til å snart kunne spise pappas mat i Stockholm. Hun besøker til og med barndomshjemmet, som hun en dag skal kjøpe tilbake.