Den store krangelen
Pernilla treffer Melina og Jacobs baby. Prat om fødsel og bleiebytte sporer over til diskusjon mellom Pernilla og Bianca om hundene, og fører til stor krangel. Et forsoningsforsøk fører til ennå mer krangling.