A Stain
Ronnie sørger over et tap. Emmet og Dom får hjelp fra husverten Zeke med deres nye prosjekt. Kiesha har avfunnet seg med skjebnen sin, men sverger på å kjempe. Jemma smelter Kevins hjerte. Politikk setter Douda opp mot Camille.