Dead Talk
Amy drar til Seattle for å holde et foredrag i TEDTalk-stil. Når et teknisk geni dør, blir Amy mistenkelig.
Amy drar til Seattle for å holde et foredrag i TEDTalk-stil. Når et teknisk geni dør, blir Amy mistenkelig. Når lokale politimenn stenger henne ute, slår Travis seg sammen med Amy for å finne de skyldige.