Woo Woo Woo
Kevin er ikke i humør til å feire fødselsdagen sin. Ronnie tar med bestemoren sin, Mrs. Ethel, på en tur tilbake i tid. Emmett tar med Tiff på en cannabis-runde. Doudas kampanje får enda et tilbakeslag når det rippes opp i et gammelt sår.