Foe 'nem
Emmett prøver å ta vare på både firmaet sitt og den voksende familien. Kevin prøver å få en ny start på den nye skolen. Ronnie sliter med å finne sin vei i livet. Douda stiller til valg som borgermester i Chicago. Jakes bror Trig er tilbake i byen.