The Christmas Train
En journalist tar toget til Los Angeles til jul for å få inspirasjon til en historie til ære for sin avdøde far. Ombord treffer han en gammel flamme.
En kynisk journalist bestemmer seg for å ta et tog fra Washington, D.C. til Los Angeles til jul for å få inspirasjon til en historie til ære for sin avdøde far. Han blir kjent med de andre passasjerene og treffer på en gammel flamme mens han er ombord.