Lafayette, Louisiana
Casey Webb's food fling finds him in Lafayette, LA, for savory Cajun stew and a stuffed and spicy sandwich. He also accepts the Devil's Bowl Challenge and slurps a scorching-hot bowl of ramen made with an ultraspicy pepper.