Florida Keys
Casey Webb's tasty travels take him to the Florida Keys for a shrimp burrito and Ropa Vieja at a Cuban institution. Then he grabs a fork for the largest slice of pie he's ever seen in The Fish House's Key Lime Pie Challenge.