Scottsdale, Arizona
Casey Webb's culinary quest brings him to Scottsdale, AZ, where he crunches a sweet Latin staple and tackles on a Stone Age feast. Then he attempts to devour a 4-pound deli platter in Chompie's Day at the Deli Challenge.