Mystic, Connecticut
Casey Webb's tasty travels take him to Mystic, CT, to conquer land, sea and dessert with a totally bonkers burger, a crazy coastal feast and a ridiculously massive sundae in Mel's Downtown Creamery's Big Kahuna Challenge.