How Deep Is Your Love?
The meeting of Sarper and Sofie goes off the deep end. Joan gives Greg an ultimatum. Shawn still hasn't told his kids about Alliya. Stevi's dad gives final say on marrying Mahdi. Mina learns about Mark's ex. Matt and Amani weigh their future with Any.