I Love You... and You
Matt and Amani consider divorce to bring their fiance to the US. Stevi tells her dad she's engaged and her fiance arrives tomorrow. Mark's daughter sees red flags. Jessica worries if Juan will be happy with rural life. Sarper's behavior rattles Shekinah.