Love on the Line
Shawn and Alliya's wedding day is derailed by unforeseen circumstances. Any comes clean to her family. Greg panics over a scheduling disaster. Jess is blindsided by Juan's last-minute demands. Sarper goes missing. Mina gets devastating news.