Love Me or Leave Me
Sarper lives out his Baywatch dream. Mahdi reveals that he'd stay in the US if he and Stevi broke up. Alliya confronts Shawn about being monogamous. The throuple establishes new rules for their relationship. Joan meets Greg's friends.