All's Fair in Love and War
Mahdi walks out of his bachelor party. Joan excludes Lucille from her dress fitting. Sarper squares off with Dan. Shawn has doubts about his future with Alliya. Matt and Amani feel betrayed by Any's lies. Mina reunites with her sister.