Wild Houses, Assemble!
Perhentian pertama Jack dalam perjalanan rumah luar biasa ialah rumah Santa Barbara, California, yang diilhamkan biologi marin. Seterusnya, dia lawat keajaiban logam dan kaca di Omaha, Nebraska, dan temui sarang yang diilhamkan buku komik di Las Vegas.