What Wild Lies Inside
Di Nebraska, Jack mendaftar untuk sekolah unik yang jadi rumah keluarga. Kemudian, dia lawat dua rumah mengelirukan: permata puncak gunung di California yang membawa dunia luar masuk, dan rumah ladang di Missouri mengandungi khazanah berjubin dan mozek.