Time To Get Wild
Dalam usaha mencari rumah paling luar biasa, hentian pertama Jack ialah Nebraska, ke silo peluru berpandu yang baru diubahsuai. Seterusnya, dia melawat kotej dongeng yang berkait dengan sejarah Hollywood, dan sebuah dunia ajaib automotif di Las Vegas.