Take Me Over the Rainbow
Jack membuat tiga lagi hentian dalam pencariannya untuk rumah paling luar biasa. Yang pertama ialah rumah baru dibeli diilhamkan alat muzik. Yang kedua ialah kubah tanah di gurun, dan yang ketiga ialah rumah yang boleh dikatakan sesuai untuk seorang raja.