Wild, Ho
Jack pergi ke Nevada tempat rumah yang sederhana menyembunyikan harta lanun. Seterusnya, dia lihat seni bina unik rumah yang dibina di atas jambatan, dan hentian terakhirnya ialah New Orleans tempat sebuah rumah bersejarah dipenuhi sejarah bandar itu.