To Be and Must Be
Selepas membawa Antonia ke hospital, kru mula renggang. Bubble masih terkejut dengan pengakuan Jenny. Data bersemuka dengan Flex tentang perubahan sikapnya dan Vgly bersedia untuk memberi keterangan dalam perbicaraan Ceviches.