10 Under 10
Ceviches mengugut Vgly untuk beri keterangan dalam perbicaraannya yang hampir tiba. Manakala, kru Vgly perlu menggubah lagu baru untuk seorang artis kanak-kanak syarikat rakaman Luciana. Bubble menyukai seseorang dan Vgly bertemu semula dengan Antonia.