Clean Slate and Fresh Start
Selepas serangan ganas Ceviches, kru Vgly perlu membawa Vgly keluar dari hospital secara rahsia. Bubble bergantung kepada keyakinan agamanya, manakala Data dan Flex memberi tawaran istimewa kepada rumah pengebumian.