Calvin Klon
Kecewa dengan prestasi single terbaru mereka, Vgly mahu menandatangani kontrak dengan Luciana Goya yang mempunyai syarikat rakaman besar. Dengan bantuan peminat Vgly, Pablito dan Yoshi, kru Vgly menyeludup masuk ke sesi mendengar album baru Capo.