The White Wedding
Kecewa dengan status kru dan layanan Luciana, kru Vgly menerima jemputan perkahwinan anak perempuan penerbit legenda, Leland White. Apabila Fierro dijadualkan untuk menyanyikan lagu Vgly, kru perlu bertindak sendiri.