Kegagalan menyelamatkan Yuuichi mendorong Souichi untuk memindahkan Korekiyo dan mencetuskan rusuhan penjara. Pengawal bertembung dengan banduan, membawa kepada serangan Ryota. Shigeharu mendedahkan kebenaran tentang kematian bapa Ryota sewaktu krisis.