Sel Korekiyo yang bebas mencetuskan kegelisahan. Souichi menggesa Ryota untuk mengintip dan menghapuskan penyelewengan. Shigeharu bertaruh terhadap kes banduan yang tidak disabitkan kesalahan. Ryota berwaspada dengan Shigeharu untuk mencari kebenaran.