Myoko dicurigai dan didakwa dibantu oleh anak saudara Korekiyo, Shogo, berkaitan kematian bapa Ryota. Shigaharu memberi amaran kepada Ryota untuk berhati-hati. Banduan di kuliah penjara menyatakan niat membunuh dan menimbulkan kebimbangan mengenai rasuah.