Pengawal baru, Ryota, memasuki penjara dengan kes rasuah dan buli. Souichi, ketua penjara baharu, memantau Korekiyo, banduan yang berpengaruh. Ryota diselia oleh Shigeharu tetapi mendapati kurangnya keadilan. Pada waktu ini, Souichi mengarahkan Ryota...