Qingming Festival
Festival Qingming ialah hari untuk mengenang nenek moyang kita. Hidangan festival dari pelbagai kumpulan dialek termasuk Kek Kacang Hitam, Ai Pan, Nasi Qingming, Kek Gula Putih, Popiah dan sup pencuci mulut dari Skunkvine.