Valentine's Day & Qixi Festival
Hari Valentine ialah hari yang manis dan romantik bagi ramai orang. Selain menjemput pakar dan cef untuk berkongsi tradisi dan makanan Festival Qixi, seorang cef pastri juga dijemput untuk menunjukkan cara membuat coklat sebagai hadiah Hari Valentine.