Winter Solstice Festival
Umur dikatakan meningkat setahun selepas makan tangyuan pada Festival Solstis Musim Sejuk. Hos melawat cef rumah untuk mencuba bubur Laba, tangyuan Fuzhou dan Hakka serta mempelajari hidangan Solstis Musim Sejuk tradisional di China Timur Laut dan Korea.