Selain pelbagai kek hari lahir, episod ini juga menampilkan buah pic panjang umur dan mi panjang umur untuk warga tua, sama ada Mi Sua Telur tradisional, Mi Panjang Umur Teochew, Mi E-Fu Rebus atau Mee Sua dalam consomme.