Come One Come All
Ia satu perjalanan panjang untuk JJ dan MSO di jalan-jalan di Vegas, dan minggu ini, Markelle dari Arkansas melangkah ke hadapan dengan sekumpulan pelumba pilihan dari seluruh negara.