Lost in Paradise
Perlumbaan tayar kecil Memphis diteruskan. Selepas beberapa kekalahan, JJ, Lee Roberts dan Jackie berusaha untuk pastikan peluang MSO terus hidup. Memphis kerugian banyak dalam pusingan kedua dan JJ menggunakan Ole Heavy untuk mencuba menanginya kembali.