Ring My Bell
Nasib MSO tidak begitu baik di jalan-jalan di Las Vegas. Pelumba tempatan Brett cuba mengambil kesempatan dengan mengumpulkan pasukan pilihannya untuk membelasah JJ dan keluarganya.