Boddie's Back
Boddie dan pelumba Californianya menghentam JJ dan MSO pada awal musim ini untuk lebih banyak wang daripada yang pernah mereka kalah dalam satu malam sebelumnya. Kini, Boddie kembali ke bandar itu dan Memphis sedang mencari peluang membalas dendam.