Six-Figure Shootout
Penentuan akhir musim ini diteruskan dan MSO sedang berjuang sedaya upaya mereka untuk bawa pulang hadiah utama yang semakin semakin berkembang lebih besar. Namun, denganpenyertaan nama-nama besar, persaingan menjadi lebih sengit.