The Couple-ing Cooks
Pasangan berkuasa Malaysia bertemu cef kecil molek yang prolifik di kedai makanan untuk memasak beberapa hidangan Itali. Pemula baru yang kekok di dapur Awal dan Scha dididik dalam hidangan keju Itali, daripada burrata hingga parmigiano oleh cef.