The Funny Man In The Kitchen
Apa yang berlaku apabila seorang cef dan seorang pelawak bertemu untuk membuat masakan Itali dan Sepanyol untuk dihidangkan kepada isteri dan rakannya.Cef Fikree dan Nabil Ahmad menjadikan episod SVF Malaysia ini paling kelakar dan menghiburkan.