The Sweet Escape
Diana Danielle mungkin kegemaran ramai di skrin dan Cef Edwin mungkin kelihatan manis tapi dia tahu cara mencairkan gula di dapurnya. Dalam satu-satunya episod khas pencuci mulut, satu-satunya perkara manis di dapur ialah kek dan makaroni.