The Breakfast Rap
Seorang tukang masak Instagram memenuhi mulut terpantas di Malaysia semasa sarapan pagi. Daripada membuat kacang ayam goreng hingga merebus telur cair selama 6 minit, Thevi menjinakkan penyanyi rap terbesar Altimet di dapur melalui sarapan.