You Gotta Have a Plan
Joyce meminta Alex menjadi pelaksana wasiatnya. Matt dan Serena terpaksa mengawasi keluarga yang selalu bergaduh. Bruce bergelut dengan hasil ujian DNA yang tidak dijangka.