Sometimes It's Good To Be Cautious
Bruce dan Alex memberi nasihat perubatan yang berbeza kepada seorang atlet muda. Joyce bersaing dengan Tiger Woods di dalam majalah alumni. Matt dan Serena (hampir) terjatuhkan pesakit yang tidak sedarkan diri.